keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Vaimomatskuu!

Tänään tein ihan superhyvää pitsaa! Pohjan tein tosin semmosesta valmiista pussijauho-jutusta, johon lisättiin vaan vesi, mut muuten siihen tuli superisti kinkkua, tonnikalaa, ananasta ja juustoraastetta tietenkin. Unohtamatta pitsamaustetta! Paistettiin myös patonkeja, kun ne oli tarjouksessa kaupassa. :)

Tänä aamuna, kun olin meikkaamassa ja viimeisenä piirtämässä kulmia, mun kulmakynä päätti tehä källin. Okei, sitä oli jäljellä enää vaan 2 senttiä.. Mutta kun kaikki pitää käyttää loppuun! Olin siis piirtämässä itselleni kulmakarvoja, kun ei niitä muuten oikeastaan olekaan ja teroitin välissä kynänpätkää. Olin piirtänyt tässä vaiheessa mun molemmat kulmat jo puoliks, silleen puolesta välistä ulkokulmaan. Älkää kysykö MIKSI NÄIN, koska en itekään tiiä... Mun meikkaushetket on välillä aika extremejä! :D Siinä sitten teroittelin kynää ja olin rupeemassa piirtämään kulmat loppuun, kun huomasin että kynässä ei ollut ollenkaan terää. SE LOPPUPÄÄ OLI KOKONAAN ONTTO! Siinäpä sitä sitten oltiin. Kaikki muu hyvin, mutta puolikkaat kulmat naamassa. Lopputulos oli se, että pesin meikit ja lähin kauppaan ihan naturellina ostamaan lisää meikkiä. :D

Eilen yks herra kehu mun olevan vaimomatskua, kun puhuttiin jotain ryyppäämisestä enkä minä oikeestaan tykkää semmosesta kauheesta kännäämisestä, kännissä konttaamisesta ynnä muusta rymyämisestä. Huvitti kyllä tuo vaimomatsku-kehu, tulee heti mieleen kunnon stereotyyppinen vaimo keittiössä. Mut kyllähän mä oon hyvää vaimomatskua ja kun ei ollu heilaa helluntaina niin jono juhannuksena! ;)

Muistakaa juhlia nätisti jussina ihmiset rikkaat ja rakkaat! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti