tiistai 3. heinäkuuta 2012

Ain' viittoen työtäs tee! Blondi töissä part. 2

Viime viikko oli eka työviikko sairasloman jälkeen. Oli aika makeaa herätä heti juhannuksen jälkeen joka aamu 4:30 ja valmistautua töihin.. Mitä nyt pilkin tauoilla siellä ja aina jos vähäksikään aikaa istui paikoilleen niin meinas ruveta ramasemaan. :D

Oon kerenny sekoilla töissä taas ihan rankasti. Kaadoin varastossa yhen lavallisen kennoja ja siinäpä sitä oli keräämistä vähäks aikaa. Eipä siinä menny, kun kolme päivää ja olin jo kaatanu niitä vaikka yritin pidempää enkkaa...
Meinasin myös vahingossa murhata erään miehen varastossa kontilla. :( Ne kontit on niin painavia, että kun niitä lähtee työntämään pumppukärryllä, on pakko ottaa hirveet vauhdit, että niitä saa liikutettua! Minä otin kunnon spurtin ja työnsin konttia supernopeasti kohti linjaa, kun "uhrini" tuli pahaa aavistamattomasti vessasta toisten konttien takaa, enkä huomannut häntä. Siinä vaiheessa, kun hän oli melkein kontin alla, huomasin miehen ja yritin jarruttaa, mutta eihän se auttanut, kun oli nasta laudassa ja kymppivaihe päällä. Muista aina liikenteessä ja varastossa, monta vaaraa ompi eessä! Mies kerkesi onneksi alta pois ja naureskeli vaan, kun taas minä lähin järkyttyneenä takaisin linjalle.

Toista konttia viedessä onnistuin tönäisemään sillä seinää, jolloin palo-ovi lähti uhkaavana sulkeutumaan ja sulki minut linjalta.. Ovessa oli vielä uhkalappu: "PÄÄSY ASIATTOMILTA KIELLETTY!" Kirosin oven takana, että haluan töihin!!! Ei auttanut, kun kiertää kauempaa ja mennä pyytämään apua. "Niin tota, miten ton palo-oven saa auki, kun mä vähän niinku suljin itteni tuonne taakse äsken vahingossa..." Ei suotta blondi-olo tai mitään.

Mä osaan ainakin tuon sekoilun jalon taidon töissä (ja muutenki). Tää viikko on yöviikko eli päivät menee vähä ohi.. Mut ainakin ens viikonloppu on vähä pidempi! Näissä tunnelmissa palaillaan taas. :)

P.S. Varokaa blondeja. Ihan joka paikassa. AINA.

4 kommenttia:

  1. Miksei sulla oo yhtään kuvia täällä :(

    Muuten sulla on hauska ja viihdyttävä kirjoitustapa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En oo laittanu kuvia, kun mulla ei itellä ole semmoisia kuvia, mitä vois laittaa (kuvaan tosi vähän yms.) ja netistä kuvien ottaminen on vähän niin ja näin. :D Mutta koitan laitella jotain kuvia vaikka ens kerralla. :) Kiitti vinkistä!

      Poista
    2. Okei! Mä vaan aattelin, kun oon jo jonkun aikaa lukenu sun blogia ni ois kiva nähä paremmi minkä näkönen tytsy siellä ruudun takana kirjottelee :) näkyy vaan 1 kuva :(

      Tekstisi on niin nauruhermoja kutkuttavaa ja tosi nokkelaa, että ois kiva yhdistää ajatukset kasvoihin :)

      Poista
    3. Kiva, jos mun tekstit viihdyttää! :D Ja pitää kattoo oisko tuolla kansioissa mitään julkaisukelpoista. :P

      Poista