maanantai 9. heinäkuuta 2012

Hanki älykästä kesäseuraa: Take me, baby!

Tämä on treffi-ilmoitus. Saletisti natsaa!

Hei!

Täällä ois yks umpisuoleton savolaenen pirttihirmu. Kakskytä vuotta oon maailmaa tallannu, periaatteessa tätä Savon muata vaan. Mitä täältä lähtemään, kun kettään oo käsipuolessa kulkemassa?

Harrastuksia mulla ee oo ja laiskaks haukkuuvat vaikka mittään en oo tehnä. Tai yheks harrastukseks vois laskee tuon töistä laistamisen. Sairaslommaa on kerätty ahkerasti tänä kesänä ja lääkekaappi notkuu saranoistaan, kun on tyhjennetty paekallinen apteekki sinne. Töetä nyt ee jaksa kippeenä ja tulehtuneena tehä, nytki ku oon piällä tuo äkillinen kurkkutulehus. Sairaala se on immeisen toenen koti.

Kirjoja, niitä tullee luettua, mutta ne on aina niitä ihanoita rakkausrommaaneja! On intohimmoo ja suuteloa ja miestä ja naista laeturilla kattomassa aaringonlaskuu! Näitä tämmönen kaupungintyttöki kaepois!

Ja jos sitä kuvvoo kaepoot, niin tässoon mää. Mutta elä säikähä, en minä mikkään vauhtihirmu oo enkä kakara.

UNELMIEN UKKO:

* Jos oot juoppo, niin voet juosta Alkoon. Multa et juomii vie.

* Jos on liikaa lihhoo luitten välissä, niin sitte sohvalle. Mutta minun sohvalla istuu vaan minun mieleiset miehet.

* Jos pumppoot rautaa, niin elä pumppoo liikoo vaan sillee tarpeeks. Eläkä syö mömmöjä. Sitte voen sinut ottoo!

* Hiusten värillä ei väliä, kuha ei harmaat. Ja mieluummin enemmän ku vähemmän. Mutta naisten hiukset ee sua olla eli pitkät.

* Lapsväkkee ei sua ommoo olla, musta ee tule äeti-immeistä vielä. Mut lapsista pittää silti tykätä!

* Jos tykkeet hellitellä, niin oot minun mies! Mutta muista nuo ylläolevat kritteerit.

Muut kritteerit katotaan paekan piällä ja minä määröön tykkäänkö sinusta vae en. Sitte katotaan lähetäänkö laeturille niinku Harlekiineissa! Jos minun skriivaus miellytti, niin pistähän viestiä vaekka kommenttiboksiin, niin katellaan!

Savolaene_ee_ujostele_91

Ironia on elämän suola. Tai sokeri. No sanotaanko vaikka kaikki mausteet. Ja olikohan tämä sittenki parodiaa? Sarkasmia? Vastauksia odotellessa!

Kannattais teijänki kokeilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti